Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.08.2014 20:45 - Разсмей се
Автор: iliikatapp Категория: Забавление   
Прочетен: 362 Коментари: 0 Гласове:
0



 

Две дами играели голф. Едната ударила топката и с ужас видяла как тя уцелила един мъж в бара наблизо. Мъжът паднал на земята и започнал да се превива. Дамата се затичала към него и казала: - Моля, извинете ме, стана случайно! - Не се притеснявайте, о-о-о, сега ще ми мине! - Позволете да ви помогна! - Не се притеснявайте, всичко е наред, о-о-о-о! - Аз съм лекар, мога да ви помогна! Дамата сложила едната си ръка на гърба на мъжа, а с другата разкопчала ципа на панталоните и започнала да го масажира. - Е, така по-добре ли е? - О-о-о, така наистина е много хубаво, но палецът продължава да ме боли ужасно!




Съдебна зала. Бракоразводно дело. Съдията пита: - Защо искате да се разведете със съпруга си? - Той не задоволя нуждите ми в леглото! Женски гласове от публиката: - Нас всички ни задоволява, само тя не е доволна! Мъжки гласове от публиката: - Да, нея никой не може да я задоволи!




След операцията, пациентът пита лекаря: - Кога ще мога да възобновя нормалния си се*суален живот? - Трудно е да се каже... - промълвил лекарят. - Досега никой не ми е задавал такъв въпрос след отстраняване на сливици.





Открит е нов вид импотентност наречена "Синдрома на охлюва" - ти го галиш, той се крие.



Жена се прибира у дома и вижда мъжа си да гледа п*рно канал. Сопва му се: - Ама ти защо гледаш такъв канал? - За да следя тенденциите в с*кса. - Че ти да не би да си се научил как да правиш с*кс през времето откакто се запознахме, та тенденциите ще ми следиш? - Тогава ти защо гледаш кулинарни канали? Може би си се научила да готвиш през времето откакто се запознахме, че надграждаш знанията си?




Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: iliikatapp
Категория: Забавление
Прочетен: 58898
Постинги: 70
Коментари: 1
Гласове: 25
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930