Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.09.2014 20:36 - Мъж от село, израстнал без радио, телевизия и вестници, дошъл в града.
Автор: iliikatapp Категория: Забавление   
Прочетен: 511 Коментари: 0 Гласове:
0



 

Всеки заем е подобен на клизма: вие правите финансово вливане с цел в бъдеще да изпразните напълно вашия портфейл.



Много богат и известен японец нямал уши, но чувал. Един ден в офиса му пристигнали англичанин, французин и българин за сключване на сделки. Първи влезнал англичанинът и казал: - Хиии! - Какво "хиии"? - попитал японецът. - Ами подозирам че костюмът ви е британска изработка... - Да, правилно. Имаме сделка! След това влезнал французинът: - Ууооо! - Какво "ууооо"? - попитал бизнесменът. - Ами долавям в парфюма ви френска нотка... - Да, правилно. Имаме сделка! Последен влезнал българинът: - Ииаауу! - Какво бе? - попитал японецът. - Ами очите ви... - Какво за очите ми? С лещи съм! - Ами с лещи ще си я, като си нямаш уши, да си сложиш очила!



Хората, които вземат LSD, губят тегло. Не е лесно да се приближиш до хладилника, когато го пази змей!



Мъж от село, израстнал без радио, телевизия и вестници, дошъл в града. Качил се на автобус и там видял негър. Мъжът, шокиран, казал: - О-о-о-о! ! Маймуна! Хванете я! Но за нещастие на мъжа от село, в автобуса имало полицай. Полицаят му казал: - Какво се е случило? Този негър е човек като вас, само че черен! - Извинете ме! Аз не знаех. Израстнах без телевизия, радио и вестници и не бях виждал такъв човек досега. Мъжът се приближил до негъра и казал: - Съжалявам, не знаех... не съм имал телевизор и не бях виждал човек като теб. Негърът казал: - Добре. Прощавам ти... Мъжът: - Мамка му! То може и да говори!



Играят карти 5-ма садисти. По едно време идва детето на единия: - Тате, тате, дай пари за сладолед! - Махни се, играя карти! След 10 мин: - Тате, тате, дай пари за сладолед, моля тееееее! - Махни се, играя карти! След 20 мин: - Тате, тате, дай пари за сладолед, дее аре бе, татиииии! Става, лови го за главата, хвърля го, удря го в стената, рита го, направо го смазва от бой. Връща се на масата, подсмихва се и казва: - Абе деца, какво да ги правиш!



Гласувай:
0



Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: iliikatapp
Категория: Забавление
Прочетен: 58866
Постинги: 70
Коментари: 1
Гласове: 25
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031